Vertrouw Me | Recensie

Titel: Vertrouw Me
Serie: Touching Juliette #3
Schrijver: Tahereh Mafi
Pagina's: 413 pagina's
Versie: Hardcover
Uitgeverij: Blossom Books
Score: ★★★★★

Recensie

Ik ben een monster
Ik heb een gave

Ik herinner me wanneer ik 2 maanden geleden aan deze serie begon.  Ik herinner me het haten van Warner en het houden van Adam .. Maar oh zo veel is veranderd. Ik wil Tahereh Mafi bedanken voor de eerste auteur te zijn die mijn gedachten over welk team ik was, kon veranderen. Ik ben nog nooit team Jacob (Twilight) geweest, nooit team Puck (Iron Fey) geweest en nooit team Gale (De Hongerspelen) geweest. Ik heb altijd gehouden van Edward, Ash en Peeta. Het is altijd de eerste man geweest waar ons hoofdpersoon op verliefd wordt. Maar in Vrees Me was ik team Adam en in Breek Me was ik niet zo zeker van wie ik hield en nu, na het uitlezen van Vertrouw Me, weet ik dat ik van Warner houd. Zucht...

Vertrouw Me is het laatste boek in de Touching Juliette serie. Na het uitzoeken wat de ware bedoelingen van Warner waren, veranderde alles. Niet alleen voor Juliette maar ook voor haar vrienden. Ze besluiten om Anderson te doden en
het herstel te vernietigen. Maar zullen ze slagen?


Ik hou van Vertrouw Me en ik hoop stiekem dat Tahereh Mafi een ander boek over Juliette en Warner zal schrijven. Ik wil echt niet dat deze serie voorbij is!!! Dit is zeker één van mijn favoriete series ooit en in de toekomst zal ik de boeken
opnieuw lezen!