De Ijzerstrijder | Recensie

Titel: De Ijzerstrijder
Serie: The Iron Fey: Call of the Forgotten #3
Schrijver: Julie Kagawa
Pagina's: 368 pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: HarperCollins
Score: ★★★★★

Recensie
De Ijzerstrijder is het laatste deel in de Iron Fey serie. Ethan moet er alles aan doen om te voorkomen dat Keirran hem vermoord en de sluier wegtrekt tussen de mensenwereld en Nimmernimmer. Maar zo simpel is dat niet. IJzer, Winter en Zomer moeten zij aan zij strijden tegen het Vergeten Volk en er voor zorgen dat ze winnen, maar lukt dat ook?

 De Ijzerstrijder is zo'n goed boek! Vandaag had ik de laatste 200 pagina's in 1 trek doorgelezen, zo goed vond ik het. Het was spannend en vlot om te lezen. Het einde was zeer open wat ik wel goed vind voor als Julie Kagawa het idee krijgt om verder te schrijven, maar op de andere manier vond ik het ook stom. Het is zo open, je weet niet wat er na het laatste woord op die pagina ging gebeuren. Ik ben zo nieuwsgierig en ik weet waarschijnlijk nooit meer hoe het echt is afgelopen toen. Dus Julie, als je dit leest: MAAK EEN VERVOLG!

Ik kan niet wachten om een ander boek door Julie Kagawa te lezen en te genieten van haar schrijfstijl!

(Er is iets mis met de foto en daarom kan ik hem niet op de juiste plaats zetten...)