Een Hof van Vleugels en Verwoesting | Recensie

Titel: Een Hof van Vleugels en Verwoesting
Serie: Een Hof van Doorns en Rozen #3
Schrijver: Sarah J. Maas
Pagina's: 612 pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: Van Goor
Score: ★★★★★

Recensie


Feyre is terug naar het Letenhof gegaan om nuttige informatie te vinden voor hun strijd tegen de koning. Wanneer ze genoeg informatie heeft verzameld, gaat ze terug naar het Nachthof, zodat ze allemaal een aanval tegen de koning kunnen plannen. Maar om de koning te kunnen verslaan, moeten alle hoven samen vechten. Maar is dat wel mogelijk?

Ik herinner het me nog dat ik het eerste boek ben gaan halen in de bibliotheek en dat ik ben begonnen in deze geweldige wereld die Sarah J. Maas heeft gecreëerd. Ik hield ervan om het eerste boek te lezen en team Tamlin  te zijn tot ik het tweede boek las. Het tweede boek was nog beter en ik was zo into Rhysand in plaats van Tamlin. En nu ben ik aan het schrijven over het derde boek...


Een Hof van Vleugels en Verwoesting is zo'n geweldig en goed geschreven boek. Het is moeilijk om een ​​echte recensie te schrijven, omdat ik zo sprakeloos ben. Ik voelde zo veel verschillende emoties tijdens het lezen van Een Hof van Vleugels en Verwoesting. Ik was blij, boos en verdrietig. Op het einde was ik aan het wenen omdat Sarah J. Maas heel heel gemeen kan zijn! Sarah J. Maas is zeker een van mijn favoriete auteurs en ik kan niet wachten om een ​​ander boek te lezen dat door haar geschreven is!

Vergeet zeker niet mijn geïnspireerde make-up tutorial te bekijken! 💚