Een Hof van Mist en Woede | Recensie

Titel: Een Hof van Mist en Woede
Serie: Een Hof van Doorns en Rozen #2
Schrijver: Sarah J. Maas
Pagina's: 608 pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: Van Goor
Score: ★★★★★

Recensie

Een Hof van Mist en Woede vervolgt het verhaal van Feyre in het land van Fae. Nu is ze zelf een Fae en weet ze niet echt hoe ze zou moeten zijn en of ze zichzelf kan aanvaarden als Fae. Naast niet meer menselijk zijn, worstelt ze met nachtmerries en met een slechte relatie met Tamlin. Gelukkig is er Rhysand om Feyre van Tamlin te redden. In het begin weet ze niet echt wat ze voor Rhys voelt, maar hoe meer ze elkaar leren kennen, hoe meer ze van hem begint te houden. Maar hun liefde is niet hun enige probleem. De koning van Hybern probeert de muur tussen de Fae en de mensen te breken, dus zijn de zussen van Feyre in gevaar...

Na het lezen van een Een Hof van Doorns en Rozen dacht ik dat ik team Tamlin was, maar wauw dat veranderde makkelijk. Tamlin is zo blind en hoewel hij goed voor Feyre wil zijn, is hij dat niet. En Rhysand is dat wel... Hij is zo sexy en wauw! Ik was aan het wachten en wachten totdat ik de sexy scènes kon lezen.

Ik hou echt van Een Hof van Mist en Woede. Het is zo'n goede serie en ik kan er niet genoeg van krijgen. Ik hou van de wereld die Sarah J. Maas heeft gemaakt en ik kan niet wachten om Een Hof van Vleugels en Verwoesting te lezen. Er zijn zoveel goede personages en er zijn een aantal nieuwe in Een Hof van Mist en Woede. Ik kan niet wachten om te ontdekken wat Een Hof van Vleugels en Vermoesting voor mij in petto heeft!